Επιστροφή /Αλλαγή /Αντικατάσταση

Η πολιτική επιστροφής χρημάτων ακολουθείται στις παρακάτω περιπτώσεις :

  • Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία που είχε κατά την παραλαβή από τον πελάτη.
  • Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση (όπως είχε κατά το χρόνο της παράδοσης στο πελάτη) και να μην έχει υποστεί φθορές ή άλλα ελαττώματα.
  • Ο πελάτης θα πρέπει να επικοινωνήσει τηλεφωνικά με το κατάστημα στο 2105027895 ή μέσω e-mail στο info@mitropoulos-shoes.gr εντός 14 ημερών από την ημέρα παράδοσης των προϊόντων.
  • Το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από τα αντίστοιχα παραστατικά που ο πελάτης έλαβε κατά τη παραλαβή του (απόδειξη, τιμολόγιο).
  • Η επιστροφή χρημάτων θα πραγματοποιείται εντός 15 ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος από εμάς με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδεικνύει ο πελάτης .
  • Η επιχείρηση Μitropoulos Shoes δε φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση απώλειας ή ζημίας κατά τη μεταφορά του δέματος.


Ελλάδα (Κόστος Αλλαγής & Επιστροφής χρημάτων)

  • Η πρώτη αλλαγή είναι δωρεάν για αποστολές εντός Ελλάδος.
  • Σε δεύτερη ή τρίτη αλλαγή, τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη 3€ επιστροφή + 3€ νέα αποστολή =6€, εφόσον επιλέξετε μία από τις συνεργαζόμενες με εμάς εταιρεία, COURIER CENTER ή ΕΛΤΑ COURIER. Αν έχετε επιλέξει Locker της BOX NOW τα έξοδα μεταφοράς είναι 2€ επιστροφή + 2€ νέα αποστολή =4€
  • Ολική επιστροφή προϊόντων. Εάν επιστρέφονται όλα τα προϊόντα πίσω, ο πελάτης χρεώνεται τα έξοδα αποστολής και επιστροφής με αποστολή Courier 3€ + 3€ = 6€ και αντίστοιχα 2€ + 2€ = 4 με BOX NOW. ( Στην περίπτωση που ο πελάτης έχει χρεωθεί τα έξοδα αποστολής τότε χρεώνεται μόνο τα έξοδα επιστροφής δηλαδή 3€)
  • Μερική επιστροφή προϊόντων. Εάν επιστρέφονται μερικά προϊόντα από την αρχική παραγγελία, ο πελάτης χρεώνεται μόνο τα έξοδα επιστροφής τους. Δηλαδή 3€ με Courier ή 2€ με BOX NOW.
  • H επιστροφή χρημάτων είναι εφικτή μόνο για τις αγορές που πραγματοποιούνται ηλεκτρονικά (www.mitropoulos-shoes.gr) και δεν ισχύει για αγορές από τα φυσικά μας καταστήματα.


Κύπρος 
(Κόστος Αλλαγής & Επιστροφής χρημάτων)

  • Η Αλλαγή με 4A WORLDWIDE EXPRESS γίνεται αεροπορικώς αντικατάσταση χέρι με χέρι. Χρεώνεται με έξοδα αποστολής και επιστροφής του προϊόντος που θα ανέρχονται στο ποσό των 16,00€ και θα ισχύει για διάστημα 14 ημερών από την στιγμή που παραλάβατε στον χώρο σας.
  • Η Αλλαγή με BOX NOW γίνεται αεροπορικώς με αποστολή. Χρεώνεται με έξοδα αποστολής και επιστροφής του προϊόντος που θα ανέρχονται στο ποσό των 16,00€ και θα ισχύει για διάστημα 14 ημερών από την στιγμή που παραλάβατε στον χώρο σας.
  • Στην υπαναχώρηση προϊόντων για επιστροφή χρημάτων θα χρεώνετε ο πελάτης το ποσό των 16€ και θα ισχύει για διάστημα 14 ημερών από την στιγμή που παραλάβατε στον χώρο σας με την μεταφορική εταιρεία που θα σας υποδείξουμε (4A WORLDWIDE EXPRESS ή BOX NOW).

Αλλαγή (Διαδικασία)

  • Οι αλλαγές με Courier γίνονται χέρι με χέρι ενώ με Locker της BOX NOW με αποστολή
  • Μας καλείτε εντός 14 ημερών στο 2105027895 ή ηλεκτρονικά με email στο info@mitropoulos-shoes.gr για να μας ενημερώσετε ποιο προϊόν θέλετε για αντικατάσταση.
  • Βάζετε την απόδειξη στο κουτί και πακετάρετε το δέμα.
  • Στην περίπτωση που η αποστολή γίνει με BOX NOW βάζετε το δέμα σε ένα Locker και βάζετε για Pin τον αριθμό Voucher με τον οποίο σας ήρθε. Μόλις το παραλάβουμε σας στέλνουμε το δέμα που θέλετε. Αν υπάρχει διαφορά στο ποσό θα πρέπει να μας κάνετε κατάθεση καθώς δεν υποστηρίζετε η αντικαταβολή στη BOX NOW.
  • Στην περίπτωση που η αποστολή γίνει με ELTA ή CENTER σας στέλνουμε με τον courier το δέμα σας και του δίνετε πίσω της αντικατάστασης.

Επιστροφή Χρημάτων (Διαδικασία)

  • Μας καλείτε εντός 14 ημερών στο +302105027895 ή ηλεκτρονικά με email στο info@mitropoulos-shoes.gr για να μας ενημερώσετε για την υπαναχώρηση του προϊόντος.
  • Βάζετε την απόδειξη στο κουτί, πακετάρετε το δέμα.
  • Μας στέλνετε με email το iban σας, το όνομα κατόχου και την τράπεζα.
  • Μας στέλνετε πίσω το δέμα με την εταιρεία που σας στάλθηκε με χρέωση δική μας. Στη περίπτωση της BOX NOW βάζετε το δέμα σε ένα Locker και βάζετε για Pin τον αριθμό Voucher με τον οποίο σας ήρθε.


Λανθασμένη αποστολή

  • Αν τυχόν ο πελάτης παρέλαβε προϊόν διαφορετικό από εκείνο της επιλογής του, θα πρέπει να ενημερώσει τηλεφωνικά ή με e-mail. Θα σας δοθούν οδηγίες για την επιστροφή και την αντικατάστασή του, στην οποία δεν θα έχει καμία επιβάρυνση ο πελάτης.